FAQ

W zakładce “Zaloguj się” -> ”Moje konto” -> “Zamówienia” możesz sprawdzić bieżące zamówienie oraz te zamówienia, które zostały już zrealizowane.

Możesz anulować lub zmienić swoje zamówienie na jego wczesnym etapie realizacji. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami telefonicznie lub drogą mailową, pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 8-16.

Jeżeli twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane masz możliwość zmiany adresu dostawy. W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Niestety nie ma takiej możliwości, zajmujemy się wyłącznie sprzedażą internetową

Do każdego złożonego zamówienia wystawiamy paragon. Jeżeli chcesz uzyskać fakturę, przy wypełnieniu formularza “Dane adresowe” zaznacz pole: “Chcę fakturę VAT” a następnie wypełnij wymagane pola.

W naszym sklepie internetowym masz możliwość dokonania płatności za złożone zamówienie poprzez:

    1. przelew tradycyjny
    2. ekspresowe płatności PRZELEWY24

Niestety na tą chwilę nie umożliwiamy takiej formy płatności.

Złóż zamówienie na sumę powyżej 200 zł, a my dostarczymy je całkowicie za darmo na terenie Polski. Co jeśli kwota w Twoim koszyku nie przekracza 200 zł? Pamiętaj, razem opłaca się bardziej! Złóż zamówienie z mamą, siostrą lub przyjaciółką, aby osiągnąć wymaganą kwotę.

Złożone zamówienia wysyłamy do 24h od daty zaksięgowania wpłaty za zamówienie. Od momentu przekazania paczki kurierowi, zamówienie powinno dotrzeć do Państwa w ciągu 24 godzin (przy przesyłkach kurierskich) lub w ciągu 2-3 dni w przypadku wysyłki do Paczkomatu InPost ( docierają zazwyczaj na drugi dzień po wysłaniu). Czas realizacji zamówienia może się wydłużyć w przypadku problemów w kontakcie pomiędzy kurierem i odbiorcą lub z powodu przyczyn niezależnych, leżących po stronie firmy kurierskiej.

Na wpłatę należności za zamówienie masz 4 dni kalendarzowe licząc od dnia złożenia zamówienia. Po tym czasie zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

Bardzo możliwe, że przekroczyłeś/aś czas na opłacenie zamówienia. W naszym sklepie internetowym masz 4 dni na dokonanie płatności. Po tym czasie zamówienia są automatycznie anulowane. W przypadku, gdy termin 4 dni nie został przekroczony i zamówienie zostało anulowane mógł wystąpić problem z jego realizacją. Skontaktuj się z nami w celu rozwiązania problemu.

Dodanie towaru do koszyka nie oznacza jego rezerwacji. Aby w pełni zarezerwować dany produkt należy złożyć zamówienie.

Zgłoszenie reklamacji przez Konsumenta może nastąpić poprzez wysłanie wypełnionego formularza reklamacyjnego pocztą elektroniczną na adres: sklep@mayoli.pl.

Koszyk

0

Brak produktów w koszyku.

Wciśnij Enter żeby poszukać lub ESC by wyjść